Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 6 april 2012

Glad Påsk


Varför går tiden så jäkla fort? Det är påsk redan. Är det bara jag som inte hänger med? Det är läskigt när det går så här fort för det känns som jag inte hinner göra nått vettigt i livet.

Min påskhelg kommer spenderas på jobbet. Jobbade natt igår och idag blir det 5 intensiva timmar under middan sen öppning lördag och söndag. Det blir fin fina pengar nästa månad.

Så jag önskar er alla en Glad Påsk!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar