Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 6 september 2012

Förkyld

Usch, den här jäkla förkylningen vill inte ge med sig. I lördags på utställningen började jag känna av lite i halsen. Det var nog inte så bra att sitta ute 2 hela dagar i fukten och kylan och vara trött. På lördag kväll när jag jobbade så blev det bara värre och värre. Söndag och måndag hade jag också ont i halsen sen i tisdags började det gå över men då kom det här förbannade snoret istället. Kan man inte bara få vara ifred? Igår hade jag jätte ont i bihålorna och idag är det mest bara snor i hela jäkla huvudet. Please go away! Det är inte roligt att vara sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar