Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 25 augusti 2014

Avicii - Lay Me Down

Den här låten går på repeat i mina öron just nu. Jag älskar den! Jag fick precis samma känsla när jag hörde den här första gången som när jag hörde 'Wake Me Up' första gången.
Det tog dock nån vecka innan jag fattade att det är Adam Lambert som sjunger i låten. Jag älskar honom också så det gjorde ju det hela bara ännu bättre!

 
Om ni inte har hört den så måste ni lyssna på den! NU!
 
 


Lay me down in darkness
Tell me what you see
Love is where the heart is
Show me im the one, tell me im the one that you need

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar