Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 18 januari 2012

Golden Globe

Årets Golden Globe Awards gick i söndags och det var tydligen proppat med kändisar som antingen hoppades innerligt på att vinna ett pris eller hejjade på sina kompisar och njöt av kvällen. Jag har inte hört talas om ens hälften av filmerna och skådisarna som fick priser men grattis till er!
Det var roligare att kolla på röda mattan. Här är mina favorit klänningar.

Jessica Alba.
Hon kommer alltid vara vackrast enligt mig.

Glee-stjärnan Dianna Agron.
Rätt så häftig klänning. Jag gillar färgen.

Nicole Richie såg sjukt het ut i den här klänningen.

Lea Michele hade en mycket vågad och ashäftig klänning.
Jag tyckte den var skit cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar