Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 18 januari 2012

New Year's Eve


I söndags var jag och Jelena på bio. Det tog en halv evighet innan vi valde film men till slut så blev det New Year's Eve. Jag var lite skeptisk till den här filmen eftersom det är samma producent och samma typ av film som Valentine's Day och den tyckte jag var ganska tråkig. Jag trodde att den skulle bli grötig när det är flera historier som man ska hålla reda på. Men jag hade fel.

New Year's Eve är tusen gånger bättre och roligare än Valentine's Day. Det är fler historier i den här filmen och man glömmer halvt bort dom under filmens gång men det är mycket humor och många skratt under hela filmen. Det var nog det som gjorde den så bra. Och det blev ett lyckligt slut för alla. Så klart.

Jag tycker den är värd att se. Måste kanske inte vara en biofilm. Den funkar nog lika bra hemma i soffan men den var mysig på bio för det är en del musik och det lät så bra i salongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar