Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 8 januari 2012

Utställningar 2012


Igår satt jag och Veronica och bubblade halva dagen om utställningar i år. Hon har en liten Pommeranian som tyvärr sabbar halva året eftersom den ska ställas andra dagar än collie. Så jag ska övertala henne att köpa collie. Vi kom iallafall fram till en jävla massa utställningar. Både stora och små. Det ska bli så sjukt roligt och jag hoppas verkligen att Payne utvecklar sig väl och blir en sån som domarna tycker om. Så 2012 kommer vi åka land och rike runt med våra hundar. Piteå, Gotland, Åland, Göteborg, Dalarna, Sundsvall m.m. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar