Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 15 augusti 2013

Den tröttaste smurfen


Nu kan jag tala om för er att jag är, för tillfället, den tröttaste smurfen i världen! Förra veckan jobbade jag alla dagar utom fredag och sen var jag ledig måndag och jobbade tisdag - torsdag den här veckan. SEN, kommer det som en skänk från ovan. 5 dagar ledigt. Woop woop! Det är som en minisemester! Fast jag kommer ha fullt upp ändå.

Imorgon ska jag hem till Mikaela och bada Naima samt packa bilen.
På lördag åker vi till Eskilstuna på hundutställning. Det ska tydligen regna hela dagen så jag är lagomt pepp.
På söndag ska jag ev på Mary Key party och sen blir det fotbollsmatch på kvällen.
Måndag... då var det tänkt att jag skulle flyga till Finland och hämta Lexie men vi får se om jag hinner få hennes tillstånd från jordbruksverket innan dess.
Sen har jag inga som helst planer på tisdagen.

Det ska bli så skönt att vara lite ledig. Min stackars axel behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar