Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 30 maj 2009

Döende trött

Shit pommes va det är jobbigt att jobba. Jag jobbade natt igår och även om det bara blev fem timmar så var det fem intensiva timmar med massa mysko händelser och idiotiska gäster.
Jag fick bl.a skälla ut en snubbe som var hög som ett hus.


Om mina beräkningar stämmer så har jag varit ledig 5 dagar den här månaden. Och fler blir det inte för nu jobbar jag alla dagar hela månaden ut.
Det är ju skit roligt när lönen kommer men fi tusan va trött och sliten man är.

Men jag är ju världens bästa Elin så jag tar det med ett smajl.





Jag vaknade nyss och nu ska jag ta ett bad, äta och sen chilla i solen (för den går ner snart) och ta det lugnt fram till jag börjar jobba 00.00 igen. Kanske spela lite eller skriva lite på min bok.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar