Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 2 maj 2009

Pervon på jobbet

Jobbade kort nattpass idag och även om man bara jobbar 4 timmar så får man då vara med om tokigheter ändå.

Det kom in ett 40+ wannabe raggar gäng som tillsammans hade 13 kronor och alltså inte kunde handla något.
Dom såg typ ut så här:




Hahahahahaha
Dom ställde sig i kön ändå och levde om. När dom kom fram till min kassa sa den fulaste av dom "Fan va snygg du är" vilket i sig var väldigt orginellt. Hade jag inte varit så bra på att behärska mig hade jag hoppat över disken och hånglat upp honom på plats.
ÖH NOT!!!
Sen frågade han om jag ville ligga med honom och då var det nästan svårt att inte lägga sig ner och sära på benen....(ironisk igen)
Jag tackade artigt nej och då säger fanskapet "Jag betalar!" Ser jag ut som en hora eller? Nä jag gör ju inte det. Väldigt långt ifrån faktiskt. Va fan är det med folk? Om man nu är 40+ och försöker vara raggare och fortfarande inte fått nått fjortis ragg (det enda en raggare får) så är det kanske dags att lägga ner alla försök med en yngre människa och leta upp nån i sin egen ålder. På Ica jobbar många medelålderskvinnor. Jag vet några fantastiska exemplar på Samhall också. Give me a call and I fix it!

1 kommentar: