Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 21 maj 2009

Ny mobiltelefon!

Tjollahopp!

Idag skaffade jag en ny mobil telefon. Alltid lika roligt. Den är rätt lik den jag har men förhoppningsvis av lite bättre kvalité.
Innan hade jag en Sony Ericsson W800i (eller nått sånt) som funkar hyfsat bra ibland. Rättare sagt äre en riktig skit telefon. Hade dessutom Tele2 som är snäppet värre. Ska aldrig vara kund hos dom igen. ALDRIG! hör ni de! "Born to be cheap" IN MY ASS SUCKERS!

Nåja...nu har jag en söt lite teflon, också Sony Ericsson nånting. Den var himmla rolig. Det kommer bli 3 som abonnemang framöver. Kan nog inte bli värre än Tele2.

Orkar inte leta reda på nån bild....den har varit på TV.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar