Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 29 oktober 2012

Loppis med svärmor

 
Igår var det dags igen! Loppmarknad i Fyrispark, men denna gången med Eva-Lena. Jag hämtade upp henne tidigt på morgonen och vi åkte blå bussen ut till Stenhagen för att bli rika. Eva-Lena hade jätte mycket vackra saker med sig och jag hade samlat ihop en hela kartong med DVD filmer som jag ville bli av med. Vi hjälptes åt och fick faktiskt väldigt mycket sålt.
 
Efter några kalla timmar åkte vi hem igen sen mötte vi upp resten av familjen på Java och käkade middag tillsammans. Och efter en trevlig middag åkte vi hem till Eva-Lena och Jerry och spelade Bingo Lotto och såg Solsidan. Alla var nära att vinna men den som skrapade ihop vinsten blev Eva-Lena. Hela 100:- vann hon på sin lott. Good Job!
 
Tack Eva-Lena för en toppen dag!
Tack Jerry, Jimmy, Crille och Emmelina för en toppen kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar