Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 21 april 2009

Info

ALLMÄNT

Namn: Elin
Piercingar: Inga
Tatueringar: Inga, än
Längd: 174
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Säkert inte
Vilket shampoo använder du: Dove
Vilken parfym använder du: Ingen
Vad är du rädd för: Tandläkaren
Gillar du att tvätta: HAHA näe
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej

SENASTE

Film du hyrde: WallE
Film du köpte: Australia
Låten du lyssnade på: Tina Turner Live
Låten du hade på hjärnan: We dont need another hero - Tina Turner
Låten du laddade ner: Disney låtar
Personen du ringde: Jimmy
TV program du tittade på: Ellen
Personen du tänkte på: Satine

FAVORIT

Mat: Korvstroganoff
Låt: Yiruma - River flows in you
Sak att göra: skriva
Sport: Western ridning
Dryck: Coca Cola
Kläder: Sport
Film: Twilight
Bil: Lamborghini

ANTAL.

Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Har inte räknat
Ärr du har på kroppen: Många

SENASTE

Bok du läste: Så länge vi båda andas
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Mamma
Personen du fick sms av: Jimmy
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton 2008

ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: Ätit gröt och promenerat med Charlie
Var det kul: Ja
Hur tidigt stiger du upp: Beror på hur jag jobbar
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Skjutsa storebror till Arlanda
Är du seriös: När jag måste
Vad är du allergisk mot: Morötter
Var har du ont: Knät
Använder du hårspray: Sällan
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Top Model

ÖVRIGT MER

Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: JA!!!!!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: Amazing
Göteborg är: Awesome
Kan du sjunga: Lite kanske
Mer värt än guld: Pengar
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: Att skriva klart min bok
Ska inte bli skoj: Betala räkningar
Sparar till: En gul Lamborghini
Väntar på: Inget
Pålägg som gäller: Ägg
Dagens dryck: Coca Cola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar