Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 23 april 2009

GOD MORGON!


Shit va länge man sover. Det som borde vara 8 timmar har förvandlats till minst 10 annars är man ett vrak!
Mitt knä är pajj. Jobbigt läge. I helgen kunde jag gå på det fast det kändes men igår var helt insane. Jag kunde fan inte göra nånting utan att det gjorde ont. Jag har säkert fått knä-cancer.

hahahaha

Aja det känns bättre nu och jag kan gå och behöver nog inte amputera och det är väl bra.
Jag har inte riktigt tid att vara sjukskriven.

Men nu äre dags för morgon gympa (you wish)
Alltså det är dags att fixa nått att äta och sätta sig i soffan.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar