Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 8 april 2009

Sista boken


Igårkväll läste jag dom 3 sista kapitlen i den sista delen i Stephenie Meyers fantastiska historia om Edward och Bella. Sista boken var riktigt bra men jag gillar fortfarande första boken bäst. Trist att historien är slut. Nu ska jag börja läsa första boken igen!
Nästa fantastiska internetionella storsäljare kommer bli mina böcker, som tyvärr inte har nått namn än. Måste komma på nått flashigt namn på engelska sen nån gång när boken översätts.
Vad betyder Twilight förresten?
*Googlar*
Skymning!
Coolt.
Men jag ska komma på nått coolare.
Sen blir jag rik och berömd och då ska jag ha en Lamborghini ;D gul eller svart ska den vara! hihi

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar