Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 15 april 2009

Roligt värre...

Lovar du att vara ärlig? Oh Yes!
Du heter: Elin
Smeknamn: Zatine
Låt som när du är ledsen sörjer till? Good Charlotte - Hold On
Beroende av: Coca Cola
Vad tror folk om dig? Fråga dom
Stämmer det? Säkert inte
Vad får du oftast komplimanger för? Min cp humor
Vad säger du för att imponera på någon? Jag kan två ord på danska! Vill du höra?
Hur imponerar man på dig? Det går inte
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Raderat
Var bor du? Uppsala
Trivs du där? Som fan!
Äger du några converse? Nej inte än
Sprit, cider, vin eller öl? Cola?
Brukar du bli för full? Nej vad är det?
Vad har du för mobiloperatör? Tele2 (tyvärr)
Är du allergisk mot något? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Massor
Sov du ensam? Aldrig
Brukar du komma i tid? Oftast
När mår du bra? När jag kramar min hund
När blev du fotad senast? Minns inte
Hur känner du dig nu? Som vanligt
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Bra att ha ibland
Vad saknar du? Pengar
Hade du en bra kväll igår? Inte så spännande
Favoritdryck på morgonen? Cola
Rakar du benen? Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? När jag är trött
Är du blyg?
Sysslar du med någon idrott? Western Ridning
Vill du hellre ha mail än brev? Brev är asroligt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Har du spytt offentligt? Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Leka med min Winky Winky
Är du nöjd med ditt liv? Nej
Är du bortskämd? Nej
Vad gör du i morgon? Jobbar, stallet
Vad är det värsta du vet? Olycka
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Har aldrig några pengar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tyra Banks
Vad längtar du till? Jag blir stor
Har du bra vänner och äkta vänskap? Nej?
Vad använder du för shampoo? Dove
Vad är det finaste du fått? En underbar hundvalp
En speciell dag du minns? Första hundutställningen i fredags
Hur gammal är du? 21
Tycker du om någon just nu? Ja
Du samlar på? Dvd filmer
Gröna eller röda äppeln: Jordgubbar!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf? Nja
Vilken tid gick du upp idag? 11
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Självklart
När grät du senast? Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny bil åt mamma och pappa
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror på hur jag jobbar
Har du piercing? Hål i öronen
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Nja
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? HAHA
Är du musikalisk? Lite
Vad dricker du helst när du är törstig? Cola
Vilken är din favoritglass? Texas Pecannöt cola
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Tycker du om sushi? Aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film? Om det är bio: Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Oh ja!
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Natt
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
Biter du på naglarna? Ibland
Röker du? ALDRIG!!!
Hur ofta tränar/motionerar du? När jag orkar
Senaste låt du hörde? Lady Gaga - Poker Face

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar