Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 5 april 2009

Mobillek

Detta är en mobillek! Kopiera och skriv egna svar på din egen blogg (om du vill) Svaren tar du från dina senaste sms.

vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Jag är hemma!

Vad är det första du säger till din kompis när hon blivit påkörd?
När kommer du hem?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag går och lägger mig. Fick du med dig dörrnyckeln?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag får en hjärnblödning!

Vilka ord skulle du säga till gud om du visste att han fanns?
Är på Ica, men de har slut på knark. Vill du ha nått annat?

Vad vill du höra mest av allt?
Mys i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar