Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 14 juni 2013

IKEA


Igår spenderade jag och Jimmy några fantastiskt roliga timmar på IKEA. Alltid lika roligt att gå in i det varuhuset...man kommer aldrig ut igen.
Vi var i alla fall där för att köpa en garderob. Den heter Pax och man får bygga ihop skiten precis som man själv vill. Det var ju hur roligt som helst. Jimmy skulle få två skåp och jag två sen fick man inreda dom själv. Hyllor, lådor, hängare osv. So much fun! Mina två kommer bli sjukt snygga!
Vi kikade även på sängstomme och lite annat smått och gott.
Är man på IKEA så är det obligatoriskt att äta i restaurangen. Just nu har dom något som heter Sommarbuffé fram till 30 juni. Det tog jag! Oh my god! Det var som ett julbord. Jag satt och pressade i mig mat tills jag höll på spricka. Super gott!
Vi köpte iallafall våran garderob och sen lämnade vi den för hemkörning.
Den kom idag och Morran blev galen när hon såg alla kartonger. Hon älskar kartonger.
Längtar tills den är uppe så jag får hänga in alla mina kläder och sortera allt. Weeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar