Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 9 juni 2013

Work, work and work


Äntligen söndag! Jag har längtat efter den här dagen sen i torsdags. Den här veckan har varit INTENSIV Deluxe! Men ändå rolig. Har hunnit umgås lite med Jennifer vilket var guld värt. Hon åker hem till USA imorgon och jag kommer sakna henne jätte mycket!
Annars har det bara varit jobb hela veckan.
Så här såg mitt schema ut:

Måndag: Jobb, Max 21:00-02:00
Tisdag: Jobb, Sibylla 16:30-21:00
Onsdag: Ledig
Torsdag: Jobb, Sibylla 11:00-15:00 sedan Jobb, Max 16:30-21:00
Fredag: Jobb, Max 08:00-15:00 sedan Jobb, Sibylla 16:30-21:00
Lördag: Jobb, Sibylla 12:00-16:00 sedan Jobb, Max 17:30-22:30
Söndag: Jobb, Sibylla 11:00-15:00.

Så den sista lilla energin jag hade kvar efter dagens korta pass gav jag till Jennifer och hängde med henne, Tessan och Jessica en kortis på Gränby Centrum. Men jag är grymt trött!

Nu ska jag ut och cykla en schwäng med hundarna (för jag orkar inte gå) och sen ska jag sova utan att ställa klockan imorgon. GULD!

Tack alla underbara kollegor, på båda restaurangerna, för en härlig vecka och tack för att ni hade lite överseende med att jag var trött ibland. Love ya'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar