Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 4 juni 2013

Måndag


Igår var det en fantastisk dag! Jag sov hur länge som helst sen tog jag bussen ner på stan för att umgås med Jennifer som var hemma från USA! Har saknat henne så jävla mycket!
Vi lunchade på Jalla och sen sprang vi runt i lite butiker och tittade på snygga kläder tillsammans med hennes lillasyster Jessica. Jag skulle inte ha nånting för jag är så fattig men jag verkar ha köpt 3 par skor på Skopunkten. Wooops!

Efter några timmar på stan med Jennifer och Jessica så var jag tvungen att åka hem för att rasta hundarna innan jobbet.
Jimmy skjutsade mig till Sibylla för att hämta min cykel sen cyklade jag från Sibylla till Max för att jobba där för första gången på några veckor. Jag har inte jobbat ett enda pass på Max under hela maj månad så den här månaden kommer bli den första på 5½ år som jag inte får en enda krona från Max den 15:e. That's wierd!
I alla fall.... När jag kom fram till Max kom jag på att jag glömde ta med mina skor som står på Sibylla så jag fick jobba i mina privata skor vilket suger rätt hårt.

Vi hade en jätte skön kväll jag, Sandra, Simon och Simon. Lagom med folk och alla var så himla glada och trevliga ikväll. Det gillar vi!

När det var dags att cykla hem så tror jag aldrig jag har sagt så många svordomar efter varandra. Eftersom jag jobbade i mina privata skor så var det en del flott och olja på sulorna så det var lagom roligt att försöka hålla fötterna på pedalerna. Jag hade kramp i benen när jag äntligen kommit hem.

Mycket bra dag dock! Tack alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar