Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 17 juni 2013

Niklas Wikegård


Igår hade vi kändis besök på Max. Jag satt i lugn och ro och åt en friscoburgare innan jag skulle börja och mitt i allt så kommer några av mina kollegor hoppandes och är alldeles till sig av lycka. Jag frågar va fan som händer och då säger dom att Niklas Wikegård står i våran kö och ska beställa mat. Jag slänger friscoburgaren åt sidan och går och kikar och där står tamefan Niklas Wikegård! Grabbarna är fortfarande helt utom sig av lycka men jag som är lite mogen går fram till Niklas och frågar om han skulle kunna tänka sig att ställa upp på en bild för killarnas skull. Och det gjorde han så gärna.
Tack för ditt besök Niklas! Det gjorde våran dag till en helt fantastisk dag!

(För er som inte vet vem Niklas Wikegård är: LEGENDERNAS LEGEND!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar