Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 24 juli 2009

200

Tjohopp!
Nu är vi uppe i inlägg nummer 200.
Det är alltså dags att börja skriva nått vettigt i den här bloggen.
Är inte säker på att jag har gjort det nånsin än.

Igårkväll var det helt lovely att lägga sig och se en film i sängen tills man somnade.
Jag såg filmen Changeling som var väldigt bra.

Idag har jag hunnit ta en körtur till stallet för att se om hästen lever.
Det gjorde hon mer än väl.
Sen körde jag till min favorit affär: Ica MAXI och köpte massa mat.

Nu sitter jag hemma och har ångest.
Jag har inte varit på gymmet på år och dar.
God dämmit Elin!
Jobbar hela helgen men tänkte att på måndag tar vi tag i det igen.
Det är kul och skönt att springa på gym!
Kom ihåg det.

Usch ska göra mig iordning nu.
Middag hos Eva-Lena och Jerry sen jobba natt.
Blä blä blä blä!
Hoppas jag får göra nått roligt.

Jag vill inte lämna min dator!
But I have too.
Good Bye my love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar