Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 12 juli 2009

Enchanted


























Köpte den här filmen idag med syrran.

HELT UNDERBAR!!!

Jag älskar den och ska se den varje dag för resten av mitt liv.
Den var så fruktansvärt söt och hon som spelar Giselle.... Klockren!

Den handlar alltså om en prinsessa från en sagovärld som
blir nedknuffad i en brunn som tar henne till "Verkliga världen"
Där träffar hon den ofattbart snygga Patrick Dempsey som
försöker hjälpa henne att hitta hem.
Underbarast är när dom brister ut i sång och alla tror dom går på
droger eller nått.
Låtarna var helt underbara och jag sjöng nästan lika bra som henne.

Alla borde se den här filmen den var riktigt fin.

1 kommentar:

  1. ååhhhhh ja jag vet..älskar den filmen... han är ju såå snygg DR mcdreamy. älskar hennes komentar när hon precis duschat och han kommer in och hon frågar var vattnet kmmer ifrån... så korkad men såå söt.
    krama Charlie- Mikaela

    SvaraRadera