Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 6 juli 2009

Utlandsjobb

Den unga studenten Nicklas fick jobb på en bank i London, och mötte sin första kund, en snygg kvinna som ville öppna ett bankfack.
Nicklas sa:- Okej, first I want to see your leg and then you will fill in this blanket.
Kvinnan stirrade oförstående på den unga mannen och funderade på vilket ben han vill se och vilken filt han pratade om.
Nicklas märkte att hon såg osäker ut och fortsatte i mjukare ton för att höja stämningen:
- Do you want a small or a big fack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar