Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 1 juli 2009

Svetten rinner!

Idag cyklade jag iväg till gymmet tidigt för att hinna svettas ordentligt innan jobbet.
När jag kom till gymmet var jag redan så svettig att det säkert såg ut som att jag tränat klart.
Det var inte så mycket folk idag vilket är skönt för då får man lite mer privacy och kan göra riktigt fula miner när man pressar tunga vikter.
Idag körde jag ben ben ben ben och ben träning. Jag är ju en sån som gärna kör hela kroppen varje dag men det får man inte göra tydligen.
Det var super härligt och jag svettades som bara den och kunde knappt gå efteråt.

Nu dricker jag en Gainomax Vanilla (inte så god) och sen ska jag stressa till jobbet.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar