Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 9 juli 2009

Regn

Hejsan Hoppsan!

Vaknade nyss och tänkte att nu ska jag och Charlie gå på en lång promenad sen hör jag att det smattrar i taket. "Va fan" tänkte jag. Jo så klart spöregnar det. Jag har inget emot regn. Det är bra som fan annars får inte min häst nån mat och inte jag heller. Vi får ingen luft heller så man behöver ju inte deppa ihop helt bara för att det regnar.
Men nu ska vi inte nörda mer om det! Jag hoppas på ett kort uppehåll så jag kan ta ut min älskade Charlie på en promenad. Måste gå i mina nya fina skor för det är hål i sulan på dom gamla. Äsch!
Aja men det är bara att bita ihop och gå ut.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar