Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 14 mars 2011

Getting better

Nu börjar det faktiskt kännas som om den här sjukan börjar ge med sig.
Jag vet inte om det är nån typ lunginflammation jag har haft som har gjort det jobbigt att andas.
Jag har kämpat som en dåre nu i 18 dagar med min flunsa och jag är inte helt bra än.
Men mycket bättre än för 18 dagar sen.
Det som är kvar är lite lite andningsnöd och lite slem.
Jag ska jobba på onsdag enligt schemat men är det så att jag knappt orkar ta ut hunden kanske det är bäst att låta bli.
Men jag vill inte vara sjuk längre!!!
2 ½ vecka jag tror aldrig jag varit sjuk så länge förut.
Jag tackar dock för att jag inte blir små krasslig lite då och då utan jag tar på mig en riktig jävla döds sjuka och står ut med den 2 veckor sen är jag frisk flera månader.
Hellre det är snorig och ont i huvet lite now and then.
Men det tar på krafterna.
Aja snart är jag frisk och då ska jag ta tag i mitt liv.

Vi ses snart där ute!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar