Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 27 mars 2011

Natt-helg

Tjoho!

Sitter här hemma i soffan och kopplar av efter en intensiv och riktigt rolig helg. Jag har jobbat kvälls-chef fredag och lördag och folk fick ju lön i fredags så vi hade en del o göra. Men det var bara roligt. Jag har saknat att jobba fylle-nätterna för det är ett sånt jäkla drag i resturangen och bra stämmning.
*Wish to the boss - more nights plz*
Det var iallafall jätte roligt och en jätte bra utmaning!
Idag är jag ledig och ska laga lite god middag till min karl sen ska jag bara chilla hela kvällen.
Imorgon drar det igång igen. Mera jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar