Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 17 mars 2011

Tisdag

Igår gjorde jag mitt första försök att göra nånting vettigt sen jag blev sjuk. Klockan kvart över 11 satte jag mig på cykeln och kämpade mig till jobbet. Sen bytte jag om och försökte tagga till så gott det gick. Jag var med under lunchen och stodd i kassan och det gick väl skapligt. Jag hade lock i båda öronen så jag hörde inte vad folk sa så jag fick hänga över disken för att ev. kunna snappa upp nånting som gästerna sa. Jag hörde i princip aldrig vad John och Frida sa så ibland blev det lite kaos. Efter lunchen var jag halt slut och ville inget annat än lägga mig ner var som helst och sova. Jag kände mig jätte svag och trött. Så jag jagade nån som ville jobba istället för mig sen cyklade jag hem. När jag kom hem kraschade jag på sängen och låg där helt utslagen. Jag är nog inte helt frisk än.
På kvällen var jag och Jennifer på donken och käkade middag. Vi har inte träffats och pratat på jätte länge så vi hade så mycket att prata om. Även om jag knappt hörde nånting. Jag tror jag sa "va?!" minst en miljon gånger igår. Jimmy vill köpa en stor tratt åt mig. Haha.
Efter min och Jennifers middag åkte jag hem och somnade på soffan. Helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar