Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 3 oktober 2011

Hundutställning i Gävle


I lördags åkte jag, Mickis, Catta, Greta och Mikaelas systers sambos barn Adam och Amanda samt 9 hundar till Gävle för att pröva lyckan på brukshundsklubbens utställning. *andas*
Vi premiär åkte min underbara gigantiska Ford men det fick inte riktigt plats med 6 människor och 9 hundar + all packning så vi tog 2 bilar. Jag älskar min bil mer och mer för varje gång jag kör den!

Nåja utställningen gick väl bra för alla utom mig och Charlie som vanligt men vi hade en mysig dag ändå. Bailey gjorde debut i juniorklass, Amanda kom trea i Barn med Hund och sen kom vi tvåa i uppfödarklass och etta i avelsklass. Så vi var glada och nöjda ändå.

Lille Payne var hemma hos Mickan med sina syskon medans vi var i Gävle och när vi kom tillbaka till Sävja var han helt slut. Lilleman! Han sov gott den kvällen.

Nu blir det inga fler utställningar förän i december. Stora Stockholm. Jag vet inte om jag tänker ställa Charlie men jag kommer åka dit iallafall och hejja på mina brudar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar