Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 10 mars 2012

Grattis Loreen!!!



Stort grattis till Loreen!



Rätt låt vann! Det tycker iallafall jag och det tyckte jag förra året också och se vad bra det gick då! Loreens Euphoria är helt magisk och det kan inte annat än gå super bra i ESC!
Loreen fick sammanlagt 18 röster från detta hushåll. En från Charlie, en från Payne, en från Naima och 15 från mig. Vi tyckte alla lika!

Lycka till i Eurovision Song Contest Loreen! 11 veckors laddning sen ska hon ta Europa med storm.


Och för er som inte hänger med i svängarna kan ni få en liten intressant fakta om Loreen. Hon är, precis som Danny, en Idol. 2004 var hon med i Idol och var en av juryns favoriter. Om ni är nyfikna på att kika på hur det såg ut på den tiden så kolla in youtubeklippet här under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar