Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 27 mars 2012

Min vackraste tröja


I förra veckan var det vårmarknad i Luleå och det upptäckte jag när jag helt random åkte in till stan med brorsan och vi klagade på att det var så mycket folk överallt. Vi gick en liten sväng och kikade lite på vad som fanns att köpa och mitt i allt tappar jag nästan andan och mitt hjärta stannade. Jag sprang så fort jag kunde och knuffade undan allt och alla som var i min väg. I ett av stånden fanns en tröja med Jessica Alba på. När jag hittar en sån tröja så är det "kosta vad det kosta vill" för jag MÅSTE HA DEN!!!!!!! Det fanns bara 2 stycken kvar så jag slet åt mig en och höll den krampaktigt, nära kroppen, medans jag stod där i försvarsposition och väntade på försäljaren. Han såg lite skärrad ut när jag halvt skrek "Vad kostar den!?!?!" och stammade 200 kronor som jag slet fram ur fickan och gav mitt fantastiska fynd en fet kyss. Sen gick jag därifrån som den lyckligaste tjejen på vår jord.
När jag nu i efterhand tittar på tröjan så är den väl lite barnslig med massa diamanter och glitter och töntig text samt lite udda färger. Men Jessica Alba är med på tröjan så jag skiter i resten! Det är min absoluta favorit tröja förevigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar