Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 15 september 2011

Charlie


Har precis varit och cyklat med Charlie en timme och han var så sjukt pigg idag. Han drog mig till och med en bit i sin nya fina sele. Skrutthunden! Det var jätte roligt att vara ute idag när han var så pigg. Det gav mig energi också.

Måste ju berätta att jag var hemma hos Mickis igår och fotade den yngre kullen (hon har två valpkullar) och självklart hälsade jag på Payne också. Hon hade släppt alla valparna i trädgården där dom sprang runt och lekte och vi släppte in Charlie till dom. Han är så jäkla snäll den hunden. Han var jätte försiktig med vart han gick och dom fick springa och snusa på honom utan att han sa nått.
Sen så kissade Charlie på Payne. Inte på nån av dom andra utan BARA på Payne. Jag tolkar det som att han accepterat honom i våran flock. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar