Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 12 september 2011

Cola på burk



Det absolut godaste som finns att dricka är en riktigt kall coca cola på burk.
Och är man en cola-narkoman som mig så är det mest praktiskt att köpa burkar också.
  1. Dom är jävligt goda!
  2. Dom blir kallare än på flaska!
  3. 33 cl är perfekt mängd cola!
  4. Du slipper diska.
För ett år sedan köpte jag cola flaskor eftersom det egentligen är billigare än burkar men sen kom jag på att jag dricker sällan hela flaskan eftersom sista delen alltid hinner bli avslagen och äcklig. Jag häller alltid ut en femtedel av varje flaska. Så då blir det ju typ samma pris som burkar. Sen är colan godare på burk av någon anledning. Speciellt när den blir riktigt kall och härlig.

Varför i helsicke bloggar jag om det här då? Inte fan vet jag men jag måste få det sagt att cola på burk är det godaste jag vet. Sen ser man ju ut som man gör om man inte upptäcker nått nyttigare att dricka som är godare. Så länge jag har min cola kommer jag alltid vara lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar