Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 8 september 2011

R.I.P Stefan Liv


HV71 målvakten Stefan Liv gick tragiskt bort igår när hans rysska lag skulle flyga till Minsk.
Endast en spelare har överlevt och han kämpar nu för sitt liv på ett sjukhus i Ryssand.

Det händer inte så ofta att plan kraschar men när det väl händer så blir jag så himla ledsen och arg. Det här planet skulle aldrig ha lyft. Spelarna borde fått ett bättre plan. Att vissa bolag inte tar flygplan på allvar gör mig förbannad. Det är mycket avancerad teknik och livsfarligt om något går fel och därför borde inget plan som inte är 100% felfritt få lyfta från marken. Allra helst med passagerare.

Jag vet inte så mycket om Stefan Liv och jag hade ingen relation till honom eftersom jag är Lule Hockey fan men jag vet att han var en stor profil och en förebild i hockey världen och dom vill man inte förlora.
Jag sörjer med hans familj, vänner, lagkamrater och fans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar