Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 19 september 2011

Ute i spöregnet


När jag och Charlie var ute imorse så regnade det lite grann men inte så farligt mycket. Sen skulle jag cykla till jobbet och då öste det ner värre än i duschen. När jag väl kommer till jobbet så upptäcker jag att jag inte börjar kl 11 utan kl 17. Så det var bara att sätta sig på cykeln igen och cykla hem.
När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på Burlesque och sov 2 timmar till. Nu ska jag strax sätta mig på cykeln igen och cykla till jobbet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar