Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 13 augusti 2012

Handlös


Published with Blogger-droid v2.0.6

Det är synd om mig just nu. På matchen igår stukade jag först lillfingret på vänstra handen precis i början av matchen. Skit samma tänkte jag och körde vidare. Men sen stukade jag pekfingret på högra handen också. Jävla skit tänkte jag men stannade på plan och spelade ett tag till. Efter några hårda smällar på fingrarna så började det göra riktigt jävla ont så då klev jag av och satt på sidan resten av matchen. Sorry laget. Jag var nog för trött.
Idag suger allt prutt för jag kan inte göra nånting. Det är synd om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar