Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 29 maj 2013

P!NK - The truth about love tour


OMG nu ska ni få höra om konserten i söndags! Jag och Frida bilade till Stockholm för att se P!nk live i Globen. När vi kom dit var kön redan ganska lång och självklart hade det hunnit börja regna. Men inte fan klagade vi för de! Vi hade inga paraplyn och hade klätt oss så lite som möjligt eftersom vi hade stå platser så där stod vi i regnet och höll på frysa ihjäl.
När vi fick gå in så var det redan mycket folk som hade samlats framför scen. Vi hamnade först typ 30 meter ifrån scen sen upptäckte Frida att dom släppte in folk på sidan som fick gå längre fram så vi gick dit och dom släppte in först till kvarn med ståplatsbiljett så vi kutade och hips vips var vi en meter ifrån scen. SCORE! Taggade som fan stod vi och hoppade upp och ner ända tills hon kom ut på scen. Förbandet var Churchill
Helt fantastisk show! P!nk är jävligt grym live! Jätte bra kontakt med publiken och bjöd på sig själv och hon sjöng helt jävla fantastiskt!
Och som många vet så har inte Elin varit på konsert om inte Elin har filmat och fotat.

Här är ett smakprov från söndagens konsert:



Jag älskade att hon flög ut över hela publiken i sista låten så alla fick se henne på nära håll!
Underbar show! Jag vill absolut se henne live igen om hon kommer till Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar