Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 21 augusti 2009

Gym gym gym!!!

Tjoho!

Kom precis hem från gymmet och jag är såååå fucking lycklig.
Äntligen börjar jag se resultat!
Fucking finally!
Tittade i speglarna på gymmet och höll på tjuta av glädje.
Min mage har krymt flera centimeter!
Min dubbelhaka är nästan helt borta.

Mina höfter är inte 5 meter breda.
Och jag har inte 7 kilo sidfläsk längre.
Hur underbart är inte det?
Jag är långt ifrån klar men att se lite resultat gör mig så sjukt lycklig.
Och peppad som fan!
Tack alla ni som stöttad mig men mest av allt måste jag tacka mig själv.
Det här är sjukt jobbigt att ta sig igenom.
Jag har bevisat att jag är stark.
Nu ska jag bli starkare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar