Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 11 augusti 2009

Oh Happy Day

Jahapp.... Idag bestämde jag mig för att dra till gymmet och göra lite nytta.
Precis när jag var redo att dra så ringer mobilen.
Det första jag tänkte var "on noes, hoppas det inte är jobbet"
Det var inte jobbet....det var Jennifer (kollega) som ringde så jag svarade glatt och hoppades på det bästa.
Jamen självklart har hon lyckats göra illa sig och kan inte jobba.
Och har jag någonsin kunnat säga nej?
Nej....?
Ja så jag cyklade in till jobbet och fick lov att träna först.
Så jag tränade en timme sen cyklade jag tillbaka till jobbet och jobbade 8 timmar.
Suck och Pust!
Min energi börjar ta slut.
I need a refill!
10 kr.

Imorgon har jag massa saker att göra så nåde den som ringer mig.
Ska man kanske "glömma" telefon hemma?

Cyaz

2 kommentarer: