Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 24 augusti 2009

Träning

Idag har jag lyft skrot på gymmet igen och det är fett najs.
Har tyvärr tappat bort mitt dumma hänglås så jag fick släpa trunken med mig överallt.

När jag går på gym tycker jag det är roligt att titta på alla andra som tränar.
Jag har hittat massa människor som bara slösar pengar.

För det första....VARFÖR köper man ett dyrt gymkort, åker till gymmet och promenerar på ett rullband?
Varför betalar folk för en promenad?
Va fan gå ut i friska luften och promenera.
Det är tusen gånger trevligare än att gå och stirra in i en vägg eller spegel.

Sen har vi så klart fjortisligan.
Dom borde förbjudas.
Folk under 18 borde inte få träna på gym.
Dom är bara ivägen och dom fattar inte hur man gör.
Gå ut och spela boll istället.
Hatar när man vill ha en maskin men där sitter en blond tönt och pratar i telefon eller skickar ett sms.

Kompispar kan också vara riktigt irriterande.
Dom tar upp 2 maskiner och har en förmåga att fastna i en diskussion mellan pumpandet.
Do your thing and get lost!

Sen finns det så klart folk som bara irriterar en.
Såg ett killgäng idag som jag skrattade gott åt.
Dom hade JÄTTE stora biceps men resten av kroppen var blööööh!
Haha va fan ni kan ju inte pumpa era hantlar framför TVn hela dagarna och tro att ni får ligga.
Wierdos.

Jag däremot.
Jag kör mitt race sen drar jag.
Like it should be.
Ska nog skriva gym-regler.
Precis som mina bussregler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar