Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 19 augusti 2009

Kapitel 2

Nu jävlar! Now is the time!
Jag har överlevt mjukstarten och var jävligt nära på att falla tillbaka till gamla vanor.
Har kämpat en vecka och det har gått bra men varit tungt som fan.
Det svåraste var att ställa colan åt sidan.
Den prövningen gav mig både dåligt humör och huvudvärk.
Men jag klarade det.


Imorgon blir det dags för fas 2.
Nu ska jag verkligen kämpa som en galning.
Jag vill ju så gärna men det är så jäkla tungt och jobbigt.
Tack alla älskade vänner som stöttar och hjälper.
Men min största pepp är en fantastisk kvinna som jag aldrig mött.
Jessica Alba är mitt mål.
Ska nog inte satsa på skönhetsoperationer men jag skulle ge vad som helst för hennes utseende.
Helt klart den vackraste människan på vår jord.
End of Discussion.
Jessica you are amazing.
I love you for beeing you!
xoxo

2 kommentarer:

  1. Jessica alba does look beautiful BUT so do YOU already! But...I do agree on getting healther :) I need to lose weight too...Dammit, why does it have to be so hard?!

    SvaraRadera
  2. yeah...sigh....lets do it together Jen :) makes it more fun when we can support eachother!

    SvaraRadera