Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 25 december 2011

Elins Jul


Då var årets julafton över. Vi spenderade i princip hela våran julafton hemma hos Eva-Lena och Jerry. Vi åkte dit till kl 1 och rullade inte hem förän halv 11 på kvällen. Julen var fylld med massa känslor och både skratt och gråt.
Hundarna fick självklart följa med och dom fick båda två en stor portion köttbullar, prinskorv och skinka.

Tack svärmor för en mysig julafton med fruktansvärt god mat och alla varma känslor.
Och många varma känslor vill jag skicka till andra halvan av familjen som firar uppe i Luleå. Jag älskar er alla! Nått år måste vi ses hela tjocka släkten så kanske julbordet tar slut.

Sist men inte minst vill jag ge lite kärlek till min underbara karl som gav mig jätte fina julklappar.

Nu tar vi 364 dagars uppladdning inför nästa jul.

God Jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar