Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 15 september 2013

Den jobbiga jobbhelgen är över!


Jag måste erkänna att det var grymt skönt att sätta sig i bilen och åka hem efter dagens jobbpass. Jag är trött som en gnu! Det var riktigt tufft att gå från 10 dagar ledig/sjuk till att jobba långpass 4 dagar i rad. Men jag klarade det och jag lever. Woop woop!

Imorgon är jag ledig men jag har så mycket jag ska hinna göra.

Idag innan jobbet åkte jag ut till Gimo för att möta upp en kvinna som ville sälja hennes grindar som hon haft i en V70. Så 1½ timme spenderade jag i bilen och det var det verkligen värt. Jimmy har lovat att hjälpa mig sätta upp grindarna imorgon.

Lexie blir 12 veckor imorgon så jag ska ringa till veterinären och fråga om det finns tid att komma och vaccinera henne nån dag i veckan. Helst imorgon!

Sen har vi möte och middag med chefsgruppen på restaurangen. Jag kommer dock bara vara med på mötet tyvärr för klockan halv 7 är det ju agilitykurs och det vill jag inte missa.

Så det är hyfsat fullspäckat schema imorgon. Like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar