Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 2 juli 2010

Eclipse


Tredje filmen är äntligen här och jag fick myror i brallan direkt. Började jaga någon att gå och se den med men alla mina vänner var upptagna så Jimmy fick gå med mig. När vi stod och väntade på att få komma in i salongen var snitt åldern 15 år eller nått. Jag var nära att skrika att om nån fjortis skriker under filmen kommer jag strypa dom. Men det behövdes inte.
Jag är ännu mer Team Jacob nu. Edward är en tråkig jäkla mupp och Bella ska vi inte ens prata om. Jag gillade Twilight hur mycket som helst och böckerna är underbara men nu när filmerna kommer ut blir jag bara irrterad. Jag tror jag håller på bli vuxen.
Jag hoppas att dom gör Breaking Dawn också. Steph sa att den kan vara svår att göra men har hon sett Avatar kanske? Jag tror att Breaking Dawn går att göra riktigt bra med rätt regissör. Och alla fans vet att Twilight Sagan har ett fjärde kapitel och vi vill se det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar