Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 13 juli 2010

Luleå dag 5

Mindre roligt väder idag men skönt att det är lite svalt.
Jag och mamma har varit och handlat och jag köpte alla ingredienser till en smörgåstårta och en gräddtårta.
Tänkte försöka hinna göra smörgåstårtan ikväll men jag har sån huvudvärk att det inte riktigt känns som det första jag vill göra. Kanske rör ihop den imorgon eller nått. Vi får se.
En tjej som heter Isabelle som brukar rida Splenda var hit idag. Jätte söt och trevlig tjej. Jag försökte ge henne en ridlektion och lära henne hur jag rider fröken häst. Hon gjorde det bra även om Splenda tjurade en del och inte ville vara med. Jag provade en del gamla moves och hon kom ihåg vad jag lärt henne. Det var kul.
Har inte gjort något speciellt annars idag. Ganska tråkig dag faktiskt. Hade velat åka till stranden men det suger när solen gömmer sig. Imorgon kanske.
Nu ska jyckarna ut.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar