Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 16 juli 2010

Shopping dagen

Igår var jag och Linda och shoppade. Som jag skrev tidigare så shoppade vi ganska mycket. And we loved everything!
Det jag älskade allra mest var 2 tröjor vi hittade på H&M. Haus of Gaga. Jag ryckte två stycken på en gång och sprang mot kassan. "KOSTA VAD DET KOSTA VILL" skrek jag och betalade 150:- per tröja. OMG LOVE THEM. Den ena var lite lite men bara lite trång men shit asså jag bantar gärna för mina Lady Gaga tröjor.
Sen köpte vi några sommriga linnen i 80-tals färger. Jag hittade två jätte fina kjolar som var på rea och sen köpte vi varsin skiiiiit snygg klänning på Cubus. Vi var så sjukt heta i dom klänningarna! Det var en bra shopping dag och vi hittade mycket fint.

Emma: Jag såg dom vita Rynn skorna och håller med om att dom var rätt plastiga. =)

4 kommentarer:

  1. Jag sade ju det! :P Det var därför jag köpte de jag har. Hade det varit i vitt skinn eller så så hade jag köpt de vita, men varför betala 1500 för ett par sketna plast-gympadojjor med skum sula?

    Var är bilderna på Gaga-tröjorna?!

    FSF när jag kommer hem? :P

    SvaraRadera
  2. Your totally right gurl!!!
    Jag har inte hunnit knäppa nåraaaa än =) det kommer. Du kommer få se dom live snart ^^ wee!
    FSF RESTEN AV VÅRA LIV OMG JA!!!! Ska börja tagga som fan nu. Har börjat på en cola-detox. Går ganska bra. Hade migrän i 5 dygn =)

    SvaraRadera
  3. Jaha, menar du att du inte druckit cola? För du menar väl inte att du detoxar genom att endast dricka cola? :P

    SvaraRadera
  4. cola-detox = inte dricka cola =)

    SvaraRadera