Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 8 juli 2010

It's about to happen!

Tjoho här kommer en liten update!

Jag har njutit på tok för mycket av den här semestern som knappt har börjat.
3 dagar i Fjällnora, bio, god mat och massa sol. I could get used to this!
Igår var jag och Charlie hemma hos Mikaela som gav lilleman en snygg klippning och en genomgång med borstarna och den gigantiska fönen. Han blev jättefin! Det är ju hundutställning på söndag. Hoppas det går bättre mot det norrländska motståndet.
Just nu springer jag runt och packar lite och tittar på TV. Tyra Show! <3 Love it!
Har nog packat klart det mesta. Tror jag. Så länge man har nånting med sig så överlever man!
Jag ber också till gudarna att det är en ny vagn vi ska åka i så jag kan koppla i datorn. Annars kan jag bara ha den igång en timme innan batteriet dör. Vilket suger!

Jag ska försöka uppdatera oftare när jag är där uppe. Inte för att det finns så mycket spännande att skriva om men jag kan berätta om mina myggbett och snögubbar.
En blogg man bör hålla koll på dock är Emmas! OMG hon gör the most amazing resan ever med sin pappa just nu! Emmas Blogg Check it out!

Nu ska jag packa klart så jag slipper sista-minuten-stressa.

Cyaz

4 kommentarer:

  1. Haha, men gud, min blogg suger ju :P

    Hoppas verkligen att du får sitta i en ny vagn! Annars kan du väl köpa typ 14 batterier till datorn, ladda upp alla och sedan bara byta allteftersom de tar slut? :P

    SvaraRadera
  2. Nej Emma din blogg är precis lika underbar som min! <3

    Det var en ny vagn som tur var. =) Såg på film i 11 timmar hahaha.

    SvaraRadera
  3. Fy fan vilken lång film. Hoppas den var bra...




    ;)

    SvaraRadera
  4. Haaaaaa!!! Jag såg Supernatural säsong 1. Riktigt bra faktiskt!

    SvaraRadera