Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 22 augusti 2010

In english

Tjoho! En del av er kommer ihåg att jag skrev några inlägg på engelska förut men att det kändes lite konstigt att skriva på ett annat språk mitt i allt så jag gick tillbaka till svenska. Men för ett tag sen kom jag på att jag kan ju ha 2 bloggar. En på svenska och en på engelska. Jag är så jävla smart!
Den här på svenska är lite svammlig och det kommer den förbli men min internationella kommer jag försöka hålla lite mer proffsig. Lite mer World-Wide som jag brukar kalla det. Jag får så mycket inspiration när jag ser Jennifer skriva på engelska och jag vill ju också vara lite utländsk även om jag är långt ifrån lika bra på engelska som henne.
Nog om det.
Här är en länk till den andra bloggen. Den är dock under konstruktion så det finns inte så mycket att se.

Zatine World

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar