Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 17 augusti 2010

A must!

Jag fick hem reklam från Ellos (igen) igår och jag brukar alltid slänga bort reklamen så jag inte får för mig att shoppa en massa men igår bläddrade jag lite i den lilla tidningen jag fick och mitt hjärta stannade när jag såg den här kappan. Love at first sight!


Är den inte underbar? Den fanns i tre andra färger men jag ska ha en svart! Den är lång och underbar och har en stor mysig luva som man kan göra om till en härlig krage. Och den är så snygg! SÅ SNYGG! Den här kappan ska jag köpa på nästa lön! 899:- kostade den men man får ju alltid massa rabatter från Ellos så man kan lätt få den för 500ish. Jag måste bara ha den.

1 kommentar: