Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 11 augusti 2010

Tagg

Ååååh jag var så taggad för typ en timme sen men allt har nästan försvunnit. Jag försöker hitta gnistan igen! Den är där nånstans.
Jag såg duktiga Jennifer cykla iväg till Friskis efter jobbet i jätte snygga träningskläder och då vart jag taggad och bestämde mig för att springa med Charlie ikväll. Hon kom tillbaka 3 timmar senare och såg alldeles slutkörd ut och då vart jag ännu mer taggad! OMG jag ville ba springa hem och hämta Charlie och springa med honom i flera timmar (yeah right jag hade dött) men sen satte jag mig på kontoret för att räkna kassan och det kändes nästan som jag skulle somna. Va fan! Men jag håller kvar tanken att jag ska springa med Charlie ikväll. Ska hämta Jimmy om en halvtimme så nu ska jag byta om och låta Charlie kissa sen ska vi springa när vi kommer hem. Sen blire duschen och lite mat. Najs najs!
Tack Jen för att du taggade mig. Jag ska bli lika snygg som dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar